Saturday 7 July 2012

Dark Side Of Me

Assalamualaikum korang.
ok harini aku nak luahkan sesuatu tentang
apa yg terjadi harini.
Aku telah melakukan sesuatu yg paling berdosa.
aku tak berniat pun nak buat camgitu. ⊙︿⊙
aku berasa sangat berdosa sekarang ni.
aku dah minta maaf dekat semua org takut
terasa hati. aku takut dia org TAK maafkan
aku. aku tahu aku bodoh buat benda tu.
aku sanggup gadaikan semua yg aku ada
supaya org maafkan aku especially
yang kat ATAS TU...
andai dapat aku undurkan masa...
Aku tak tahu kenapa aku terfikir
untuk buat mcm tu.
dan aku nak ucapkan banyak banyak
terima kasih dekat semua org
yang menenangkan aku tadi. aku tak
tahu mcm mana nak balas budi korang.


*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Dosa dengan Allah, insyaAllah Allah ampunkan. dosa sesama manusia. aku takut mereka tidak akan mengampunkan aku. Aku takut.. aku takut

aku harap dorang maafkan aku. Amin Ya rabbal alamin.

ⓂⓄⓇ Ⓕ Ⓣ ⓈⓉⓎ :

Think before talk. Because talking without thinking is like shooting without aiming

Xie Xie Ni because sudi baca ●ω●

No comments: