Sunday 11 December 2011

Moon Eclipse. Hmmm. Experiment

ASSALAMUALAIKUM
Dah tengok bulan yang cantek 
bedebak besar yang kemerah merahan?
Haha. Ade lah orang ckp, kalau time gerhana ni.
Telur semua tepacakkk yakni berdiri.
Ni mungkin tarikan bulan, bumi dan matahari.
Wallahualam. 
Aku tak pandai dalam ilmu falak ni.
aku? 
sejak bila depa pandai guna Aku?
Lama dah. Aku tak fren dengan kau. Mana kau tau. :3

Tadi, aku buat Xperiment telur ni. 
Nak tengok ape jadi? ALHAMDULILLAH! :

EXPERIMENT BERMULA

Bukan main lagi 
bersemangat. Muahaha
Hasilnye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Tetap terjatuh!
Ade tak antara korang buat experiment ni? Hehe.
Menjadi ke tak? Apasal aku punya tak jadi?
Bagi idea siket. Jangan kedekut sangat.
Part mana yang aku salah. 
Haha.
JANGAN TANYA APASAL AKU TAK 
BUAT SOLAT SUNAT GERHANA! Hehe

Ni je entry aku kali ni. 
ASSALAMUALAIKUM
Notakaki atau footer note atau apa sahaja yang kurang bedal :Tahniah buat diriku kerana nilah entry ku yang ke-3 ke 4 erk? Lupe dah. Hehe.Kau tak kesah? Ade aku kesah kau tak kesah?!




Xie Xie Ni because sudi baca ●ω●

2 comments:

farhaelios said...

cayalahh! haha :D

Huahaha said...

@(: f-a-r-h-a-e :), haha. Cayalah sangat kan. Muahaha :D